Bent u op zoek naar een Management Assistent in de regio Nijmegen?

Werving & selectie Management Assistent Nijmegen

Als uw bedrijf is gevestigd in de regio Nijmegen en u bent op zoek naar een Management Assistent dan zijn wij hèt Werving & Selectiebureau. ABCS levert niet alleen toppers, maar hecht grote waarde aan persoonlijke dienstverlening. Wij staan voor kwaliteit!

Daarnaast zijn wij bekend met de markt en hebben wij niet alleen Management Assistentes in bemiddeling die direct beschikbaar zijn, ook toppers die niet actief op zoek zijn, maar wel willen bewegen indien er een interessante vacature bij ons binnenkomt hebben wij in ons netwerk.

Heeft u een andere vacature? Daar kunnen wij u ook uitstekend bij van dienst zijn. Onze focus ligt bij alle administratieve vacatures.

Indien je op zoek bent naar een uitdagende functie als Management Assistent Regio Cuijk / Boxmeer / Den Bosch dan komen wij graag met je in contact.

Contact met ABCS

Dankzij ABCS vindt u de dé medewerker die bij ú past! Uiteraard bemiddelen wij op basis van ‘no cure, no pay’. Wilt u informatie over het werven en selecteren van personeel óf wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Neem gerust contact met ons op. 

Elonique Dalhuisen

Oprichter

Angelien van der Zanden

Office Professional

Esther Kiestra

Office Professional

Dilianne van Nistelrooij

Projectondersteuner

Linda Kosdi

Office Proffessional

Merel Verheul

Projectmanager

Angela de Best

Office Professional

Liesbeth van de Logt

Office Professional

Amen Afonso

Office Professional

Teddie Bos

Office Professional

Marilou Linders

Marketing Manager

Talitha van Halen

Management Assistente

Nanda Thijsen

Receptioniste

Sanne Moolhuijzen

Receptioniste

Mariska Nieuwenhuizen

Receptioniste

Carlijn Voss

Receptioniste

Carin de Reuver

Facility Assistant

Sushma Sing

Receptioniste

Maak kennis met onze
zeer ervaren professionals

Deskundig en gespecialiseerd

Vertrouw op de diensten van ABCS! Je kent ze wel: duizendpoten die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan, die aan een half woord genoeg hebben, die zich snel aanpassen en – nóg belangrijker – die bij jou passen. Onze professionals laten je kennismaken met de ongekende mogelijkheden!

Daarom kies je voor ABCS

De drie voordelen op een rij

  • Vertrouw op ons topteam
    met ervaren krachten

    Professioneel secretariaat met pragmatische en strategische aanpak

  • Voor korte termijn of
    lange periode inzetbaar

    Als bindend element en als schakel tussen uw organisatie en haar professionele omgeving.

  • Van standaard tot
    maatwerk oplossingen

    Volledige ontzorging op locatie of vanaf afstand